لوله استيل

سايت مرجع لوله استيل

لوله استيل

۲۵ بازديد

لوله استيل
لوله استيل در درجه اول در سيستم هاي لوله كشي براي انتقال سيالات يا گازها استفاده مي شود. ما لوله استيل را از آلياژ فولادي حاوي نيكل و همچنين كروم توليد مي كنيم كه به فولاد ضد زنگ خواص مقاوم در برابر خوردگي مي دهد. لوله استيل در برابر اكسيداسيون مقاومت مي كند و آن را به يك محلول با تعمير و نگهداري كم تبديل مي كند كه براي دماي بالا و كاربردهاي شيميايي مناسب است. از آنجا كه به راحتي تميز و ضدعفوني مي شود، لوله استيل براي كاربردهاي غذايي، نوشيدني ها و كاربردهاي دارويي نيز مورد نظر است.
 
لوله استيل معمولاً با استفاده از فرآيند جوشكاري يا اكستروژن توليد مي شود. فرآيند جوشكاري شامل شكل دادن فولاد به شكل لوله و سپس جوش دادن درزها به يكديگر براي حفظ شكل است. اكستروژن يك محصول بدون درز ايجاد مي كند و شامل گرم كردن يك ميله فولادي و سپس سوراخ كردن آن از وسط براي ايجاد يك لوله است.
 
اصطلاح "لوله" و "لوله" اغلب براي توصيف يك محصول استفاده مي شود، اما مهم است كه تفاوت را بدانيد. اگرچه شكل استوانه‌اي مشابهي دارند، لوله‌هاي فولادي با قطر داخلي (ID) اندازه‌گيري مي‌شوند، در حالي كه لوله‌هاي استيل  با قطر خارجي (OD) و ضخامت ديوار اندازه‌گيري مي‌شوند. تفاوت ديگر اين است كه از لوله ها براي انتقال سيالات و گازها استفاده مي شود، در حالي كه از لوله ها براي ساخت قطعات يا اجزاي ساختاري استفاده مي شود.
لوله هاي فولادي ضد زنگ دوام طولاني مدت و مقاومت در برابر خوردگي را ارائه مي دهند
لوله هاي Totten لوله استيل را ارائه مي دهد كه با ASTM A-312 و ASME SA-312 جوش داده شده و توليد مي شود و در گريدهاي فولادي 304/L و 316/L ارائه مي شود. ما به طور كلي لوله استيل جوش داده شده خود را در اندازه هاي مختلف از 1/8 اينچ اسمي تا 24 اينچ مي سازيم. ما همچنين لوله هاي فولادي ضد زنگ بدون درز توليد شده بر اساس ASTM A-312 و ارائه شده در هر دو نوع فولاد 304/L و 316L را ارائه مي دهيم. محدوده اندازه اسمي براي لوله استيل بدون درز ما معمولاً از 1/8 تا 8 اينچ متغير است.
برخي از كاربردهاي رايج لوله استيل عبارتند از:

    فرآوري مواد غذايي
    عمليات نساجي
    آبجوسازي ها
    تصفيه خانه هاي آب
    فرآوري نفت و گاز
    كودها و آفت كش ها
    كاربردهاي شيميايي
    ساخت و ساز
    داروسازي
    قطعات خودرو

 

منبع

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.